perjantai 27. helmikuuta 2015

Kirjaimellisesti pakkasenpurema - Frostbite raportti

Onko pakko jos ei jaksa.. eiku Frostiraportti siis, lyhyesti.

Yleisesti ottaen mulla on frostista todella ristiriitaiset fiilikset, voisin melkein sanoa et.. en tiedä, 2,5/5?? Vähän niin ja näin oliko niin kivaa. Tokii silti jäi jtn hyvääkin käteen. Joten anteeksi jos vähän välinpitämättömästi tässä kirjoittelen, pienellä negatiivisella soinnulla. Ajattelin aluksi etten kirjoita mitäään raporttia.

Järkeviä kuviakaan ette taida saada kun ei mitään julkasukelposta tullut haha.. tai noh lauantain cossista on pari kuvaa, mutta, öm.. Mouru ei ole lähettänyt niitä mulle. Mokomakin. Ja jos haluatte vähän laajemman raportin, menkää sinne Mourun blogiin lukemaan hahaha.. x

Perjantaiksi tein tosiaan randomisti cossin, toisin sanoen olin Senyuun Teufel (gif ylempänä). Hurmaava hahmo, varmaan kierrätän joskus. Joka tapauksessa juuh, kunnon kuvaa Teufelistä ei ole, mutta saatte nyt yhen hienon selfien, minkä otin kotona ennen coniin lähtöä. Olen kunnon bishie eiku

'sup ò3ó

Perjantaista ei ole muuta sanottavaa kuin että.. älytöntä roudausta, fiiniä hifistelyä hotellissa ja turhautumista ite conipaikalla. Ja joo, onnistuin tiputtaa rannekkeeni.. ranteesta, huomaamatta.. joten öm.. Joo. Onneksi joku huomautti et tollane tippunu, ois tullu tooosi kiva coni.. :D

Lauantaina mulla oli päällä Momiji. Sääli tosiaan ettei siitä ole vielä kuvia. Mutta.. hömm, jos jotain lauantai päivästä sanoisin niin ainakin mulle jäi todella hyvät fiilikset cossaamisen suhteen. Asuni oli onnistunut ja sain paljon kehuja ;A;.. oikeestaa sain parilta ihmisiltä ihan kunnon ihastelut ja sinä eräs joka tulit kunnolla kehumaan muo cossaajana niin.. ähmöh, piristit viikonloppuani niin paljon ja uguu >A< olen otettu, kaikki kehut.. ne pienetkin, on mulle suuria. Ja jos joku tulee hittovie sanomaan et ihailee muo niin aesdfghm, uguu?

ystävänpäiväkortti :3

Ottakaa kuva mukamas söpöstä Momijista. Edes jotain. Mulla oli tosiaan tengu getat jalassa ja kun menin Punumin kanssa kuvaamaan, niin.. noh.. ne hajosi. Kaaduin lumihankeen ja ei ehditty ottaa yhtäkään kuvaa, missä mulla ois ne jalassa.. SOB. Vähän vaan kinotti. Ne oli mun ylpeyteni. Sain kehuja just siks et mulla oli ne jalassa. Piruvie. Mut ainakin uusiokäytän Momijia ja tulipahan ikimuistoinen kokemus. Jäin tosiaan hankeen istumaan kun en voinu kävellä sukkasilteni narikalle. Joten Punumi juoksi hakemaan mulle kengät. Getatkin on nyt korjattu, joten kesällä taas Mouru kauhuksi niillä köpöttelen.

Lauantaina mulle iski tosin valitettavasti jäätävän huono olo ja muutenkin päivä oli vähän tylsähkö. Mentii aika nopee hotellille takas lahnaa ja sit olikin jo iha kivaa. Tästä lähin muistan syödä ja juoda coneissa. Tietty parilla luennollaki käytiin juuh.


Sunnuntaina olin taidekujalla. Oikeastaan kyseinen päivä ja taidekuja kokemuksena tuokin pienen negatiivisuuden koko coniin.. Olin nimittäin ihan yksin pöytäni ääressä. Ketään ei istunu mun vieressä ja Mouru oli kans kaukana. Katkeroiduin aika pahasti ja iski kauhee masis kun näin et Mouru jutteli ihmisille ja myi hirveesti ja oma myyntini oli aika keskiluokkaa.. :D kauhee for ever alone fiilis..... Joten.. piti loppu päivästä tapella ettei ois morkkis iskenyt. Tietty jotku jäi pari sanaa vaihtamaan, mutta aikalailla mielialan kanssa sai tapella. Plus oli pirun tylsää. Koitan tästä lähin saada itteni Mourun viereen istumaan. En siedä coneissa yksinäisyyttä? Kirpparilta onneks sain vähä lisä tienestiä niin pirityi kummasti. Toivotaan että Popcultissa on vähän parempi myynti.

Kotimatka oli mitä oli, hirvee roudaaminen, kylmä ja perus ruuhkaset junat jne. Mut sellasta se nyt aina on.

loppukevennys eiku.

Selaista. En jaksa enempää selitellä, tahdon vaan jättää frostin omaan arvoonsa ja keskittyä tulevaan. Toivotaan että saatte lähiaikoina jtn tekopostauksia tulevista cosseista. Maaliskuussahan onkin mulla tavoite alottaa seuraavat projektit. Jotenka ensikertaan siis ~





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti